sobota, 27 lutego 2016

Wiosna, czy lato?

Witam!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać, co jeszcze przygotowałam w naszym 12 kroku nauki decoupage. Ostatnio jakoś bardzo mi się chce wiosny, już mnie ciągnie do ogrodu, chciałabym żeby było cieplej, ale ... trzeba poczekać i czekam. A żeby sobie skrócić ten czas zmalowałam jeszcze coś w temacie szkła i decu. Pokażę chronologicznie. Najpierw wzięłam zwykłą butelkę po sosie pomidorowym, powtórzyłam sobie spękania jednoskładnikowe, może jest ich trochę za dużo, ale może nie. Butelka taka w stylu marynistycznym, więc bardziej ją ciągnie do lata :-)

Całkiem fajna zabawa była przy tej butelce, to może jeszcze fotki?


Zdjęcia dzisiejsze, bo była piękna pogoda, czuć tę wiosnę, a nawet widać, bo już cebulki zaczynają wystawiać łebki, a hiacynty to już całkiem się pchają do słońca :-)


Ale, ale przecież pisałam, że chronologicznie, więc musi być coś jeszcze. I jest :-) zrobiłam jeszcze mocno wiosenny flakon. Otóż Ola pokazała ostatnio jak wykorzystała nasze świeżo nabyte umiejętności w technice sgraffito. Trochę ją zmałpowałam, albo się zainspirowałam i wzięłam flakon, który nie za bardzo mi się podobał, albo może po prostu się znudził. Ma jednak fajny walcowaty kształt więc dostał drugą szansę. Olu mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko?



Wzór niezbyt skomplikowany, ale chyba wyszło sympatycznie. Teraz tylko muszę wybrać się na spacer i poszukać bazi, może już są? To jeszcze małe zbliżenie, bo koniecznie muszę pokazać kropki, bo jak nauczyła nas Ania, kropki dodają wyrazu, uroku i w ogóle są bardzo ważne :-)


To już tyle, pozostaje mi jeszcze wstawić baner 12 kroku decu


i podziękować Wszystkim za odwiedziny i wspaniałe komentarze. 
Do zobaczenia wkrótce, bo przecież miesiąc się kończy i będą nowe tematy :-)

ściskam cieplutko i serdecznie 

Justyna

24 komentarze:

  1. Justynko świetne prace , obie bardzo mi się spodobały . Zresztą temat chyba wszystkim przypadł do gustu , bo duzo fajnych prac powstało .
    Spękania wyszły super, a ta Wasza nowa technika zdobienia jest świetna .
    Pozdrawiam i czekam na nowy temat z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudnie! oba szkła mi się podobają, aczkolwiek ta Marynistyczna jest bliższa mojemu sercu bo uwielbiam ten styl :) Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta butelka po sosie jest boska!!! spękania w sam raz jak dla mnie:) Sgraffito bardzo mnie ciekawi! Flakon na tulipany na przykład, śliczny!!Bazie już dawno są,Justynko śpiesz się:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko u was wiosna u nas zima- w środę napadało znowu i nie chce odpuścić, ale wiosnę już czuć:)
    Butelka wyszłą świetnie i jest bardzo w letnich klimatach :)
    wazonik też rewelacyjny, bardzo ciekawie wygląda i posłuży jeszcze przez kolejne lata:)
    spokojnej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Butelka jest suuuuper od razu zrobiło się cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przywołujesz ciepłe pory roku jak nic, piękne wazoniki :) Muszę też zgłębić tą technikę sgraffito bo oglądając Twój wazonik i Oli to chyba bym miała pomysł jak ją użyć po mojemu (czyli minimalistycznie) na moim wazoniku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna butelka - uwielbiam motywy marynistyczne:) Wazon wygląda świetnie - dobrze, że dałaś mu jeszcze jedną szansę na drugie życie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super butelka. I te kolory - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne letnie motywy na tej niebieskiej butelce, takie całkiem na wakacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość wyglada slicznie:) wszystko jest dobrane dopasowane idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie prace piękne! Rzeczywiście kropki są ważne, efekt niezwykły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne prace :))) Wiosna juz malymi kroczkami sie pokazuje Suuper :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To największy skarb wilka morskiego, a nie zwykła butelka po sosie pomidorowym! (i nie dam się nabić w butelkę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobną butelkę ozdobiłam, również ze spękaniami, ale do pokazania chyba sie nie nadaje. Twoja podoba mi się szalenie! Lubię takie motywy i taką kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna butelka i tak bardzo wakacyjna, że aż sobie westchnęłam z tęsknoty. A wazonik wygląda bardzo znajomo, co mi oczywiście zupełnie nie przeszkadza:-)a wręcz przeciwnie, no i ja - pilna uczennica;-)-zapomniałam o kropkach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super butelka i wazonik całkiem całkiem! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prace :) Najbardziej podoba mi się butelka, bo tęsknię już za latem (a tu nawet wiosny jeszcze nie ma...) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Butelka zdecydowanie rządzi tym postem:) Jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. flakon na kawałek morza....to świetny pomysł :-)
    samam mam takową flaszkę z odrobiną morza...i nawet jakieś formy, życia zaczynaja tam ewoluować po paru latach ;-D

    ale moja nie taka ozdobna, i bez latarnika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Butelka po prostu WOW!!!! wyszła fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta pierwsza butelka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń