środa, 2 marca 2016

Podsumowanie szklanego kroku nauki decu :-)

Witam serdecznie!
U mnie znowu za oknem zima, ale za to na blogu przytulnie i ciepło, bo mam dzisiaj do pokazania wiele  pięknych prac, które powstały w 12 kroku wspólnej nauki decoupage. Temat chyba się spodobał bo powstało wiele cudownych prac, pokazanych przez 12 osób, chociaż samych prac dużo więcej :-) Każda inna, oryginalna i bardzo się cieszę, bo pokazuje to jak wiele możliwości daje decoupage na szkle, chociaż na pewno temat i tak nie został wyczerpany. To czas na podziwianie, siądźcie wygodniej, bo jest co podziwiać. Na początek baner:


A teraz po kolei, chronologicznie:

ArtAlexandra: TUTAJ i TUTAJ


Gosia, która zaszalała i przygotowała wiele prac, które pokazała TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ z kursem i TUTAJ, poniżej tylko część



Anetta: TUTAJ


Ania TUTAJ


Renia TUTAJ


Hania TUTAJ


Ola TUTAJ


Aldi TUTAJ


Ewelina TUTAJ


Erendis TUTAJ


Renik TUTAJ


Justynka, czyli ja TUTAJ i TUTAJ


Prawda, że piękne prace, a to tak naprawdę nie wszystkie, bo czasami w postach poszczególnych osób znajdziecie, jeszcze inne perełki.
Nie wiem jak Wy, ale ja mogę podziwiać i podziwiać :-) i jeszcze raz podziwiać.
Dziękuję wszystkim uczestniczkom, ale również obserwatorom i tzw wspieraczom, którzy doradzą, pochwalą i zawsze znajdą jakieś plusy. Dziękujemy bardzo :-)

Na tym kończę, zaproszam na kolejną lekcję decu do Reni i kolejną frywolitkę do mnie TUTAJ
pozdrawiam serdecznie

Justyna

18 komentarzy:

  1. Strasznie się cieszę, że mogłam znaleźć się w tak zacnym gronie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję wypełnić te wszystkie śliczne butelki, słoiczki i pojemniczki czymś mocno rozgrzewającym - kawą na przykład - i wypić nasze zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jakie zdolne są dziewczyny. Wspaniałe prace, każda zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, zdolne jesteśmy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, zdolne jesteśmy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! każda inna i każda piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace świetne. Bardzo fajnie wykonane i bardzo zdolne kobiety

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko pięknie dziękuję za podsumowanie i możliwość obejrzenia wszystkich prac w jednym miejscu. Wyszło nam Wszystkim to decou na szkle superowo. Widać temat był strzałem w dziesiatkę bo powstało na prawdę wiele pięknych prac.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te zestawienia - choć cześć prac już widziałam, to mogę zobaczyć jeszcze inne perełki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe podsumowanie i piękne prace - oryginalne i jedyne w swoim rodzaju- prawdziwe cudeńka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie, ze piękne, niektóre niezwykle pracochłonne
    większosc juz u koleżanek podziwiałam, a jest co! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że nie trzeba wybierać najlepszej bo przyanać muszę że byłabym w dużej kropce aby podjąć decyzję :) Piękne i wspaniałe prace, gratulacje dla Was wszystkich ! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za podsumowanie!! Piękne metamorfozy!!! fakt zaszalałam:) z ilością ale dziewczyny też poczyniły rewelacyjne prace!!Brawo MY!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, jak wam zazdroszczę tego deku:) Piękne piękności:)

    OdpowiedzUsuń