niedziela, 4 września 2016

Ring wolny - podsumowanie ostatniej lekcji frywolitki :-)

Witam :-)
Dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie ostatniego frywolitkowego wyzwania zatytułowanego "Ring wolny", a było to 28 już wyzwanie. Wzięło w nim udział osiem osób. Poniżej baner:


A teraz przybliżenie prac i autorek chronologicznie:
Ola z Papierolek  zrobiła całkiem spory kawałek Renulkowej wiosny:


Tereska zrobiła cztery zakładki i cudny wisior z agatu:



Renia przygotowała swój "znak rozpoznawczy" czyli FF:


Kazia zrobiła bardzo energetyczny komplet:


i dołączyła do nas nowa Osoba Carpediem, która przygotowała świetną zakładkę:


Madzia zrobiła piękną serwetę:


Dorota od kota zrobiła swoją "wymarzoną" śnieżynkę i to w dwóch odsłonach:


a ja wysupłałam naszyjnik z kolczykami:


Piękne prace powstały i jak zawsze każda inna i każda piękna :-) Dziękuję wszystkim uczestniczkom za przygotowanie takich cudów :-) zwłaszcza, że to już ostatnia lekcja. Tak mi jakoś żal, ale "coś się kończy, coś się ..." itd. Przecież nie zapomnimy tego co się nauczyłyśmy :-)

Dzisiaj więc Was już zostawiam, abyście w spokoju mogli podziwiać, ale obiecuję że pewnie już jutro wrócę z duuuużym podsumowaniem całej wspólnej nauki frywolitki :-)

pozdrawiam i do zobaczenia

Justyna

12 komentarzy:

  1. Justynko cudne prace powstały, masz rację - co sie nauczyłyście - to Wasze 💐 ukłony dla Ciebie i Renaty za włożoną pracę w organizację nauki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko znowu powstało kilka ślicznych prac.
    Dziękuję że podchwyciłaś pomysł, bo sama pewnie bym się tak nie zawzięła:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace powstały z okazji tego ostatniego zadania :))
    Dziewczyny to był fajny pomysł z tym oswajaniem frywolitki :)
    Czym nas więcej frywolitkujących tym lepiej, a Wy przyczyniłyście się do tego ogromnie, bo pewnie z okazji Waszych lekcji parę osób postanowiło spróbować (i tych ujawnionych i tych cichych obserwatorów)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności, ale to już u Was standard :) Zastanawiam się jak będzie wyglądać takie "duuuże" podsumowanie całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no same piękności powstały, już nie mogę doczekać się podsumowania całości:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dziewczyny ale z Was zdolne istotki . Tyle cudnych prac powstało. Gratuluje wszystkim serdecznie wytrwałości w nauce. Aż się wierzyć nie chce że tyle to trwało. Myślę że każda z Was powinna być dumna ze swoich prac. A Justynce i Reni gratuluję świetnej organizacji zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace:) A ja po raz kolejny zagapiłam się z wakacyjnymi terminami... Dziękuję Wam za wspólne frywolitkowanie - wraz z Renią byłyście moją inspiracją do nauczenia się tej techniki Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja koronek, jak zwykle;-) I chyba też mi trochę żal...Ach te sentymenty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolny ring więc dziewczyny pokazały się z najlepszej strony :-)
    Rewelacyjne prace!
    Cieszę się, że dzięki Wam i ja się czegoś nauczyłam, choć pilną uczennicą nie byłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie praca , szczególnie robi wrażenie jak pokazane są w jednym miejscu , razem>
    Nie wierzę , że to ostatnie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Nitka i czółenko - podstawa ta sama, a ile różnorodnych cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace dziewczyny zrobiły. Kiedys się nauczę 😉

    OdpowiedzUsuń